přihláška

přihláška

Příspěvekod littlelotus - DH » pát 21. zář 2018 6:37:57

1.) Race,class,spec,ilvl.
-blood elfka, demon hunter, DPS/TANK, 361ilvl

2.) Link na armory.
-https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/drakthul/Littlelotus

4.) Jméno, věk, bydliště, zaměstnání(vyhovuje RT, směnuješ ?) a jakékoliv další info tohoto typu.
-Jmenuju se Pavel, mam 26 let, žiju v Litvínově a pracuju jako operátor v chemickým závodě a jsem směnař, Raid time vyhovuje akorát někdy musím na noční :)

5.) Historie WOW, od kdy, které datadisky, kontenty a na jaké úrovni.
-Wowko hraju od WOD začal jsem hned na offiku, začal jsem u HFC a tam jsem Mythic po Gorefienda, Legion s guildou Memento Mori EN 6/7, TOV 3/3, Nighthold 8/10, ToS 6/9 a Antorus 9/11

6.) Proč Sarcasm Society a proč opouštíš starou guildu?
-hledal jsem guildy na wowprogressu a zalibili jste se mi tak jsem to chtěl zkusit. Starou guildu opouštím z důvodu, že se chci posunout dál v progressu

7.) Znáš někoho z guildy ? Jak si přišel na nás ?
-neznám.

8.) Screen tvého UI !
-https://imgur.com/a/X5WxuMS

9.) Jaké máš alty ?
-monk 342ilvl TANK/DPS

8.) Nějaké info o tvém počítači, střeva, kolik fps stabilně, rychlost připojení k internetu …
-I5 6600K GTS 970 16GB ram, 60 stabilních FPS, UPC 300mb/s

9.) Zkus něco jako motivační dopis, co očekáváš, co nám můžeš přinést?
-Jsem pohodovej člověk co má rád srandu. Očekávám pohodové lidi se kterýma můžu strávit víc jak jeden večer. Očekávám pohodové raidy s lidma kteří se chtěj hrou zabavit a užívat si jí a zároveň pokořit nějakýho toho bosse.
littlelotus - DH
 

Re: přihláška

Příspěvekod Battlinoo » pát 21. zář 2018 15:11:44

Ty noční se mi bohužel nelíbí, jedno DH co vynechává už máme a rád bych měl jedno, které tu bude stabilně. Takže to asi budeš muset vyzkoušet jinde :)
Sometimes the hand of fate must be forced...
Uživatelský avatar
Battlinoo
 
Příspěvky: 188
Registrován: čtv 04. srp 2016 23:04:17


Zpět na Přihlášky do guildy

Kdo je online