Přihláška - Mage

Přihláška - Mage

Příspěvekod Petik » čtv 02. srp 2018 2:11:49

1.) nightborne, mage, frost, 200
2.) https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... P%C3%AAtik
3.) Logy nemám protože je to postava čistě vyexpená na BFA a logy na pre patchy nejsou irelevantní.
4.) Jmenuji se Petr je mi 17 Let. Bydlím 30km od Brna a jsem student. RT mi vyhovuje a dokáži se přizpůsobit
5.) Wowko jsem začal hrát koncem WoDka stihl jsem zabít 13/13 HFC HC. Na legionu jsem hrál celý datadisk až na mojí největší pauzu kvůli csku jsem hodně zameškal ale i tak jsem aspoň měl raidy zabíté na HC v Nightholdu jsem měl zabité aji Mythic Spellblade Auriela a Tichondriuse a spíš jsem hrál casual.
6.) Proč Sarcasm Society a proč opouštíš starou guildu? Sarcasm Society působí jako dobrá guilda, Vyhovuje mě váš raid time a chtěl bych jít do guildy která dá cutting edge když je to ještě irelevantní.
7.) Našel jsem si vás přes wowprogress a raider.io a v guildě znám pouze Darixe
8.) https://ctrlv.cz/LzrZ
9.) Mám Huntera, kterého bych chtěl hrát na BFA jako main alta potom mám Priesta, Druida a plno rozexpených postav
10.) Počítač mám asi už 3 roky, ale nedávno se mi rozbila grafika tak jsem musel dokoupit mám v něm i7 3770, Gtx 1080 x 8gb, 8gb ram, a rychlost internetu mám 30/30 mb
11.) Na BFA mám v plánu vytáhnout to z casuala na trochu víc semi-hc. Chtěl bych chodit s guildou M+ka a raidy a zlepšit svůj gameplay všeobecně.
Petik
 

Re: Přihláška - Mage

Příspěvekod Battlinoo » sob 04. srp 2018 19:04:27

Ahoj, přihláška trochu strohá a určité úseky.... Nevýhodou je věk, na druhou stranu po vzoru Zappy boje (Zekhana) pontenciál mládí .... Nevím v tomhle případě mám pocit, že bych se i přesto přiklonil k možnosti nepřijetí. Magu sme ted taky pár nabrali, takže bohužel u nás to nevyjde. Hodně štěstí jinde :)
Sometimes the hand of fate must be forced...
Uživatelský avatar
Battlinoo
 
Příspěvky: 188
Registrován: čtv 04. srp 2016 23:04:17


Zpět na Přihlášky do guildy

Kdo je online