Přihláška - Elemental Shaman - DECLINED

Přihláška - Elemental Shaman - DECLINED

Příspěvekod ÍweÍwe » ned 09. dub 2017 23:52:02

1) Troll, shaman, elemental, 904 (aktuálně mám char na alianci, ale po převedení charu na hordu zvolím trolla)

2) Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/drakthul/Íwe/simple

3) Logy: https://www.warcraftlogs.com/rankings/c ... 237/latest

4) Jmenuji se Šimon, je mi 17 let a bydlím v Třeboni (Jižní Čechy, nedaleko Českých Budějovic). Jsem student, takže RT mi vyhovuje a jsem schopný mít vysoké procento účasti na raidech.

5) WoW hraji už přes 6 let. Začínal jsem na freečkách jako je twinstar, atp. (ale to je samozřejmě naprosto něco jiného než offík a myslím si, že to není třeba nijak více rozebírat). Offík jsem si zaplatil až s příchodem WoDka a prakticky celý datadisk jsem hrával PvP. S PvE jsem začal až na Legionu, kde je můj aktuální progress 7/7m 2/3m a 4/10m.

6) Moje aktuální guilda je "Bratrstvo Oceli" kde nevidím nijak velkou budoucnost. Každý raid za raidem je stále na horší a horší úrovni. Pro vaší guildu jsem se rozhodl hlavně na základě logů a vyhovujícího RT a chtěl bych se dostat trošku dál, bez nějakého tryhradu (tryhardem myslím například raidování 5-6/7 5h).

7) Z vaší guildy nikoho neznám a jak jsem již napsal u bodu "6)" tak jsem si vaší guildu našel hlavně skrz logy a tudíž očekávám stabilní raidy, kvalitní progress, aktivitu i mimo raidy a samozřejmě nějaký ten pokec.

8) UI: http://jpeg.cz/obrazek/gQYS

9) Veškeré použitelné alty mám na alianci, ale u těch převod rozhodně nezaplatím.

10) Mám procesor i5 4-core 3.2GHz a grafiku nVidia GTX 950 4gb GDDR5. Není to žádné herní dělo, ale s FPS jsem problémy zatím od začátku legionu neměl a jedu na vysoké detaily. Internetové připojení mám stabilní.