Přihláška - Arms/Fury - Warrior - DECLINED

Přihláška - Arms/Fury - Warrior - DECLINED

Příspěvekod Wyusobaddude » čtv 19. led 2017 2:07:31

1.) Race,class,spec,ilvl.
Blood Elf, Warrior, Arms/Fury - 881/883
2.) Link na armory.
http://eu.battle.net/wow/en/character/d ... ude/simple
3.) Logy, pokud jsou k dispozici.
https://www.warcraftlogs.com/rankings/c ... 073/latest - viz 6.)
4.) Jméno, věk, bydliště, zaměstnání(vyhovuje RT, směnuješ ?) a jakékoliv další info tohoto typu.
Zdravím, jmenuju se Jakub, je mi 23let a studuju VŠ v Liberci a také tu bydlím, k tomu se snažím běhat po brigádách nebo dělám grafické práce pro firmy, ale na WoW se najde čas vždy :)
5.) Historie WOW, od kdy, které datadisky, kontenty a na jaké úrovni.
WoW hraju cca 8-9 let. Začínal jsem na freečkách, kterých jsem prošel opravdu kotel. Equlibrium, Anathema - TBC/WOTLK - The Destoyers , molten(aka warmane) - CATA -kam většina destroyerů přesla, kvůli rozpadu serveru . Na offi jsem začal koncem MOP, kdy jsem celé SOO vyprogressoval v guilde The Fire Clan, ta se z velké většiny skládala z altů Ladies First a samozrejmě po prechodu na WOD se guilda rozpadla. Poté jsem působil v guildě Nukleární Medvídci kde jsem poznal Malybubu (GM) a jeho věrného nochsleda a pravou ruku Moonsraye :D , guilda byla super, ale díky velkému počtu core hráčů, kteří přestali hrát, se guilda snažila spojit s jinými guildami a to nedopadlo moc dobře. Moje cesty potom směřovali do Blood Shadows.
6.) Proč Sarcasm Society a proč opouštíš starou guildu?