Holy Priest - DECLINED

Holy Priest - DECLINED

Příspěvekod Snowluner » úte 17. led 2017 10:07:56

Dobrý den, ráda bych se přidala do fungujíci guildy s progressem.

Blood elf priest Holy 885 36 traitů, off spec shadow 870 31 traitů

http://eu.battle.net/wow/en/character/d ... ner/simple

https://www.warcraftlogs.com/reports/yXJmvhdcNfRZTMnk

Jmenuji se Zdeňka momentálně bydlím v Brně a pracuji jako grafik. Mám směny maximálně do šesti, takže raid time mi plně vyhovujes.


Wow hraji již od dob wotlku, kde jsem progresovala lich kinga HC v guildě Dezinfekce (odtud znám paniku,která je u vás v guildě), ve které jsem v té době hrála huntera Shermoon, a zároveň na Alianci i priesta v guildě KoK,která měla stejný progress. V Cataclysmu jsem potom transfernula s priestem na hordu a začala ho mainit více s otevřením Firelandu jsem se dostala na zkušební raid Deep Thunderu, v té době druhé top guildě na serveru, jelikož však po zprogresování Firelandu přešla guilda na 10tkový raid, tak jsem skončila s wow. Vrátila jsem se v podstatě na konci WoD kde jsem ještě stihla zahrát Helfire HC a progres Mythicu. Na začatku Legionu jsem začala hrát v nově zformované guildě Dark roots, kde jsme se bohužel neshodli s gum, a proto jsem ji leavnula. Byla jsem na všech raidech a mám zkušenosti s first killy 5/7 hc a full normal Emarald Nightmare. Dále jsem pokračovala ve Stonech, kde mě nabrali s tím že bych šla primárně jako páty healer s tím, že bych šla do off specu disco, který mě bohužel nezaujal a v mainu holy jsem nedostala šanci si zahrát mythic EN. Proto jsem odešla do Cutting Edge kde jsem s nima progresovala mythic raidy nedávno se nám podařilo vyčistit EN na mythic celý.

Vaši guildu jsem si především vybrala kvůli tomu, že hledáte do progressu kvalitního holy priesta, a taky proto že u vás chci raidovat s přitelem, kterého jste nedávno nabrali.